"Ми проаналізували використання повітряного простору над відкритим морем та визначили потенційно привабливі для експлуатантів ділянки маршрутів обслуговування повітряного руху під відповідальністю України, які дозволять авіакомпаніям знизити витрати на пальне та зменшити час перебування у польоті, що означає також менший рівень викидів СО2", - розповів він.
Ярмак також наголосив, що висновок європейського регулятора з безпеки польотів ґрунтується на успішних результатах запроваджених спеціальних процедур виконання польотів (Safety Case), які підтвердили відсутність випадків негативного впливу на безпеку польотів над відкритим морем у Сімферопольському районі польотної інформації. Зокрема, з серпня 2015 року до серпня 2020 року українські та іноземні авіаперевізники здійснили у цій зоні майже 100 тисяч рейсів без жодних інцидентів та операційних наслідків, пов’язаних із безпекою польотів.
Раніше EASA підтвердило високий рівень безпеки, яку гарантує Україна у повітряному просторі над Чорним морем.
"У сучасній ситуації кризи світової авіаційної галузі, спричиненої COVID-19, коли учасники ринку зазнають величезних втрат, важливо використовувати нові можливості для пошуку рішень, здатних оптимізувати витрати авіакомпаній – зменшити тривалість польоту, використання пального. Важливим рішенням у нинішній ситуації є оптимізація поточної загальноєвропейської маршрутної мережі та розширення транзитних можливостей нашої країни", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій.