Відзначається, що в 2014 році світовий ринок горілки оцінювався в 40,4 млрд дол. За наступні п'ять років він виріс в середньому на 14,7%.
За даними аналітиків, сучасний споживач горілки більш підприємливий і вимогливий, ніж раніше.
"Він шукає нові або відносно невідомі, оригінальні продукти, у тому числі екзотичні аромати, і серйозно зацікавлений у поглибленні своїх знань про алкогольний напій, його історію, традиції, різновиди або способи споживання. Він надає перевагу брендам зі справжньою автентичністю та якістю", - йдеться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні з'явилася нова преміальна горілка
Уточнюється, що споживачі напою цінують бренди, які мають свою унікальну історію походження.
"Вони шукають визначні бренди і продукти з високою якістю і надійністю продукту", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляв УНН, Україна увійшла в топ-15 світових експортерів горілки.
Нагадаємо, що згідно з маркетинговими дослідженнями, в Україні зросло споживання таких горілчаних брендів, як: "Prime" (+0,1%), "Green Day" (+2,4%), "Absolut" (+0,4%), "Др.Житник" (+0,7%).
При цьому, знизилася популярність: "Nemiroff" (-1,2%), "Хлібний Дар" (-1,2%), "Козацька Рада" (-1,8%), "Medoff" (-1,3%), "Мороша" (-1,8%) і "Arctica" (-0,2%).