"Ми завершили офіційну технічне льотне випробування з оновленим програмним забезпеченням. Наші технічні та проектні керівники перебували на борту літака. Це був фінальний тестовий політ перед сертифікаційним польотом", - повідомив Меленберг.
Директор Boeing також розповів, що пілоти провели 120 тестових польотів Boeing 737 MAX, загальною тривалістю понад 203 льотних години. При цьому вони використовували вдосконалену допоміжну систему маневрування MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), збій якої передував катастрофі літака цієї моделі в Ефіопії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Родичі загиблого в авіакатастрофі в Ефіопії подали позов проти Boeing в США
Представники Boeing в березні заявили про тимчасове припинення поставок літаків 737 MAX, а пізніше - про скорочення з середини квітня обсягів виробництва лайнерів цієї моделі.
На такі заходи в компанії пішли після того, як Федеральне авіаційне управління США розпорядився призупинити польоти Boeing 737 MAX в американському повітряному просторі. Меленберг на початку квітня визнав, що на двох літаках серії 737 MAX стався збій в роботі MCAS перед тим, як вони розбилися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: США впевнені в безпеці Boeing 737 MAX
Нагадаємо, згідно з рішенням Федерального авіаційного управління (ФАУ) США польоти Boeing 737 MAX на території США припинені у зв’язку з авіакатастрофою, що сталася 10 березня в Ефіопії, в результаті якої загинули 157 осіб. Рейс виконувався з Аддіс-Абеби до Найробі. Boeing 737 MAX 8 впав приблизно в 60 км на північний захід від ефіопської столиці (в районі міста Бішофту). Точні причини авіакатастрофи поки не встановлені.
У жовтні 2018 року літак цього ж типу авіакомпанії Lion Air, що виконував внутрішній рейс з Джакарти в Панкалпінанг, впав в море Яванця через 13 хвилин після вильоту. На борту знаходилися 189 осіб (вісім членів екіпажу і 181 пасажир), всі вони загинули. Згідно з даними, отриманими з бортового самописця, в роботі приладів лайнера було зафіксовано кілька збоїв.
We’re making steady progress on the path to certification for our 737 MAX software update thanks to the work of our Boeing pilots, engineers and technical experts. pic.twitter.com/DIHrhG2OOi
— Dennis A. Muilenburg (@BoeingCEO) 18 квітня 2019 р.