"Якщо сказати, що електромобілі - це кінець нафти, то це безперечно вводить в оману", - сказав Біроль.
"У цьому році ми очікуємо, що світовий попит на нафту збільшиться на 1,3 мільйона барелів на день. Ефект від 5 мільйонів автомобілів полягає в (тому, щоб зменшити цей попит на) 50 тисяч барелів на день. 50 тисяч проти 1,3 млн барелів", - додав він.
Торік МЕА прогнозувало, що кількість електромобілів у світі виросте з 3 мільйонів сьогодні до 125 мільйонів до 2030 року. Але Біроль заявив, що ця кількість блякне у порівнянні з 1 мільярдом автомобілів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння.
Крім того, за його словами, попит на нафту визначають не автомобілі.
"Сприяють цьому вантажівки, нафтохімічна промисловість, літаки. Азія лише починає літати", - сказав він, посилаючись на звіт МЕА 2018 року, в якому також вказується, що судноплавство є основним джерелом попиту на нафту.
"Навіть якби існувало 300 мільйонів (електромобілів) з нинішньою системою виробництва електроенергії, вплив з точки зору викидів CO2 становить менше 1% - ніщо. Якщо ви не зможете декарбонізувати (енергетичний сектор), викиди CO2 не зменшаться. Це може бути корисним для локальної боротьби з викидами, але в питанні глобальних викидів це не так", - додав він.
Нагадаємо, кількість людей без електрики вперше впала нижче мільярда.