Деталі
За 4 місяці роботи єдиного номер для повідомлень про надзвичайні ситуації, Служби 112, надійшло майже 280 тисяч викликів. 15% з них перенаправили до відповідних підрозділів. Близько 85% викликів були інформативно-консультаційного характеру та не потребували екстреного реагування.
Цитата
“Запуск лінії 112 дозволив розвантажити операторів екстрених служб від непрофільних дзвінків. Так вони можуть швидше передати фахівцям інформацію, яка потребує негайного реагування. Плануємо, що до завершення 2024 року сервіс 112 стане доступним у всіх регіонах України”, — прокоментував міністр.
Додатково
На лінію 112 можуть також звертатися громадяни з порушенням слуху чи мовлення, для чого передбачено відеозв’язок. Упродовж чотирьох місяців оператори 112 опрацювали майже 4 тисячі викликів жестовою мовою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні можна буде звернутися до екстреної служби за єдиним номером “112”: є рішення Ради
Нагадаємо
З вересня Міністерство внутрішніх справ успішно розширило роботу служби 112 на Київ та Київську область, де вона стала єдиним номером для повідомлення про будь-які надзвичайні ситуації.
При цьому спецлінії 101, 102, 103 та 104 і надалі продовжують працювати та приймати телефонні звернення громадян.