Цитата:
“Dior з повагою ставитися до почуттів китайського народу, суворо дотримується китайських законів та постанов і продовжує співпрацювати з відповідними департаментами, щоб перевіряти та схвалювати всі публічно виставлені роботи. Якщо було допущено промах, ми завжди готові вислухати зауваження, а потім своєчасно виправити помилку. Щирі наміри Dior щодо китайських суспільства та споживача непохитні”, — йдеться у повідомленні.
Окрім того, у пресслужбі бренду заявили, що скандальне фото вже зняли з виставки та видалили з офіційних сервісів у мережі.
Контекст
Французький дім моди Dior розкритикували у мережі через нову рекламну кампанію із зображенням азіатської жінки. Редактори однієї з державних газет впевнені, що бренд змушує китайських покупців почуватися незатишно, оскільки модель на фото має “жахливі очі та похмуре обличчя”.