"Куди йдуть перевантажені фури? Вони йдуть у порти. Тому комплекси зважування у портах повинні бути об'єднані єдиною системою з Міністерством інфраструктури та Укртрансбезпекою", - зазначає Коновалов.
За його словами, раніше у портах ніхто не перевіряв вантажі, тому і фури їхали туди з перевантаженням, руйнуючи по шляху дороги.
"У портах все одно, яка фура до них заходить: 120 тонн або 220 тонн. Повинно бути все чітко і зрозуміло, без перевантаження. Тоді не будуть руйнуватися дороги", - зазначив транспортник.
Коновалов запевняє, що після запуску зважування вантажів у портах різниця на дорогах буде очевидною.
"Тоді вже їм не буде сенсу перевантажувати фури. Навіщо їхати, якщо до порту все одно не довести? Вони не будуть їздити з перевантаженням, і це збереже дороги. Тобто з самого початку будуть їхати по нормі у 38 тонн, для того, щоб нормально вже доїхати до порту", - підсумував Коновалов.
Нагадаємо, Мінінфраструктури хоче на рівні законодавства зобов'язати порти зважувати "вхідні" вантажі і передавати цю інформацію до держреєстру.
"На рівні законодавства ми хочемо зобов'язати порти, незалежно від форми власності, зважувати вантажі при прийомі. І найголовніше - віддавати цю інформацію у держреєстр. Нас не цікавлять типи вантажів, які вони везуть, але нам важливо, що вони точно так само захищають наші дороги", - розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.