"Так, це сміливо і неординарно", - каже він, пояснюючи, що різні цільові аудиторії сприймали опубліковані кадри по різному. Та що стосується молоді, яка і є основним виборцем Верещук, то ніякої негативної реакції від цієї аудиторії немає.
"... для виборця Верещук, молодого, там ніякого "криміналу" немає. А оці демотиватори і фотожаби – це теж непогано. Для політика реклама це - добре, і вона таким чином підняла свою впізнаваність.
За останні два тижні, якщо в деяких дослідженнях був Пальчевський, то зараз Верещук вийшла на друге місце, те, що я бачив по рейтингам, і має всі шанси вийти із Кличком у фінал. Тож, програма мінімум виконується", - сказав він.
Раніше УНН публікував ексклюзивні кадри із передвиборчого ролика Ірини Верещук.