“Я не можу назвати точних обсягів, але знаю, що імпортуємо ми не дуже багато. Тим не менш, така продукція досить розповсюджена у мережевих магазинах. Звичайно, що це — маркетинговий хід. Самі напої бувають різні: цікавого кольору, наприклад. Це намагання відірватися від конкурентів, вони мають свою цільову аудиторію – переважно молодь. Оскільки це виглядає незвично, тож - молодіжно і стильно.
І такі екстравагантні алкогольні напої — не дешеві”, - каже експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На полицях українських магазинів з'явиться винний напій з перлинами
За словами Товкача, українські виробники теж мають ТМ екстравагантних напоїв, але на експорт з України їх ще, певно, не відправляють.
“Це потребує значних інвестицій”, - додав він. Загалом, незвичний алкоголь – це світова тенденція. І успішних таких прикладів чимало.
“Я наприклад можу вам розповісти таку річ: є дуже цікава пивоварня в Англії, вона була дуже маленькою крафтовою, а сьогодні стала дуже потужною. Вони випустили пиво і на кожну бутилку одягнули шкірку справжньої білки і вона коштувала здається 11 тис. фунтів за пляшку, але такий хід дав можливість безкоштовно бути відомим тільки за рахунок того, що ти зробив те, чого не робив ніхто. І таких пляшок випустили не багато, але це спрацювало на впізнаваність бренду. І ця німецька компанія робила багато цікавих речей. Наприклад, на день святого Патріка, вони пофарбували свій продукт у зелений колір їстівною фарбою, і це теж популяризувало бренд. Тож, сьогодні компанія відома у всьому світі”, - пояснив він.
Нагадаємо, в Україні екстравагантні напої виробляють і вітчизняні лікеро-горілчані підприємства. Завод “Prime”, зокрема, випускає чорну горілку. А днями презентував і винний напій блакитного кольору – CAPRIZO. Лінійка нового бренду включає чотири напої. І один з них – не тільки блакитний, але ще й містить перлинну "пудру".