“Так, у 2017 році до кіберполіції за допомогою до кіберполіції вже звернулось 9817 громадян зі зверненнями про вчинені правопорушення у кіберпросторі, 90% з цих звернень вже розглянуто та опрацьовано кіберполіцією в межах своєїкомпетенції,” — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, у 2017 році на базі Департаменту кіберполіції було створено цілодобовий “call-центр” для прийому заяв та звернень від громадян про злочини та правопорушення, що вчиняються в глобальній мережі.
За допомогою цього ресурсу, громадяни отримують необхідну допомогу відпрацівників кіберполіції не пізніше ніж за три години після надходженнязвернення. Важливо відмітити, що у випадку надходження до “call-центру” інформації, що не відноситься до компетенції кіберполіції, вона автоматично перенаправляється до лінійного підрозділу поліції.
Як передавав УНН, кіберполіцейські Київської області вилучили понад 10 Тб дитячої порнографії.