За попередніми даними комісії, в період з 2006 по 2014 років між Volkswagen, BMW і Daimler мали місце “систематичні домовленості” щодо використовуваних технологій контролю вихлопних газів. Таким чином німецькі автовиробники домовилися “обмежити конкуренцію у розробці технологій очищення викидів бензинових і дизельних автомобілів”, зазначили у Єврокомісії.
Незважаючи на закиди Єврокомісії, у Daimler не очікують накладання на компанію штрафів. “Daimler тісно співпрацював з Єврокомісією як головний свідок і, відповідно, не очікує штрафів”, — повідомили у представництві автогіганта, пише dpa.
У концерні Volkswagen зазначили, що перевіряють закиди Єврокомісії, та, як і інші, поки що відмовилися від коментарів по суті. На думку представників концерну, висновки перевірки вказують: в Єврокомісії “загалом” визнають, що “співпраця між виробниками щодо технологічних питань в автомобільній індустрії поширена в усьому світі”.
Як повідомляв УНН, Європарламент затвердив зміни до газової директиви ЄС щодо “Північного потоку-2”.