ukenru
vnutrishni-konflikti-ta-chvari-vplivayut-na-reputatsiyu-kompaniyi-ekspert-pro-situatsiyu-dovkola-scania-ukrayina

Внутрішні конфлікти та чвари впливають на репутацію компанії - експерт про ситуацію довкола Scania Україна

 • 21416 переглядiв

КИЇВ. 3 березня. УНН. У цивілізованому світі репутація для кожної компанії має велике значення. У випадку, коли йдеться про внутрішні конфлікти, винесення їх у публічну площину, тиск на українських партнерів, клієнти відчувають невпевненість у можливості компанії надавати належне безперебійне сервісне забезпечення. Окрім того, великі компанії можуть остерігатися отримати подібне ставлення у випадку будь-якого можливого конфлікту. Таку думку в коментарі УНН озвучив юрист Ростислав Кравець.

Цитата:

“У цивілізованому світі репутація компанії має значення. І коли йде питання про недотримання вимог європейського законодавства, про внутрішні конфлікти та чвари — з такими компаніями, як правило, намагаються не мати справу. Тому що це надалі може бути приводом до великих проблем, до відсутності належного сервісного обслуговування, неналежного постачання запчастин і надання консультацій та допомоги клієнтам, якщо компанія не в змозі владнати внутрішній конфлікт”, — зауважив Кравець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експертка пояснила небезпеку заяв посла Швеції на користь Scania Україна у судовому процесі з українцями

Деталі

Тиранічна поведінка стосовно своїх представництв з боку Scania Україна, на думку юриста, а також не врегульоване у законний спосіб розірвання відносин зі своїм дилером та сервісним центром “Журавлина” може також впливати на клієнтів і їхню лояльність. Адже купуючи або беручи в лізинг дороговартісні вантажівки потужного шведського виробника Scania, клієнти розраховують на отримання сервісної підтримки в конкретному місці, а також професійне ставлення та дотримання умов контрактів.

“Це стосується того, яким саме чином Scania на сьогодні намагається обслуговувати українських клієнтів. У такому випадку будь-які розірвання взаємовідносин зі своїми дилерами та сервісними центрами або внутрішні конфлікти не повинні впливати безпосередньо на самих споживачів послуг, покупців транспорту та отримувачів сервісу”, — підкреслив Кравець.

Він вважає, що місце таким конфліктам лише в суді або за столом перемовин — у такому разі репутація великого виробника вантажівок Scania не буде заплямована винесенням внутрішніх чвар у публічний простір.

“Однак, як ми бачимо, компанія Scania ставиться до України, як до якоїсь країни третього сорту, диктує умови та, фактично, такими діями може ставити й українських споживачів у скрутне становище. Саме компанія Scania, а не споживачі ж, винні, що вона не змогла налагодити або розірвати взаємовідносини зі своїм дилером і сервісним центром у законний спосіб згідно з вимогами контракту. Будь-яке законодавство, і європейське зокрема, ставить на перше місце захист прав споживачів, а не інтереси компанії, яка вплутує у конфлікт послів та політиків і руйнує репутація свого колишнього партнера”, — вважає Кравець.

Окремо юрист наголосив на тому, що втручання у суд двох суб’єктів господарювання з боку Посольства Швеції демонструє принизливе ставлення до України.

“Тут треба питання вирішувати на дипломатичному рівні, бо посол намагається втрутитися у суто комерційний процес. І, може, він якимось чином навіть може бути в цьому зацікавлений”, — припустив юрист.

“Журавлина” VS Scania

У 2020 році український дилер “Журавлина” виграв судовий позов до Scania Україна на 123 млн грн недоотриманого за 2012-2017 рр. Своєю чергою Scania Україна подала апеляцію, назвавши рішення суду необґрунтованим і корумпованим. У п’ятницю, 5 березня, очікується засідання апеляційного суду у цій справі.

Доповнення

Нагадаємо, що у 2017 році Європейська комісія оштрафувала шведський концерн Scania на 880 мільйонів євро за участь у змові з конкурентами.

А у 2018 році німецький концерн Volkswagen, до якого входить також і Scania, покарали за маніпуляції з програмним забезпеченням дизельних двигунів штрафом на суму один мільярд євро. 

Українські Національні Новини

Економіка