vartist-natsionalnogo-brendu-ukrayini-zrosla-na-39

Вартість національного бренду України зросла на 39%

 • 16739 переглядiв

"Вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у цьому році він став третім серед тих брендів країни, які зростали найшвидше", - написав В.Гройсман.

З його слів, у звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією. Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11,4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.

"На мою особисту думку зміни, яких нам поки що вдалось досягти, ще не є достатньо відчутними. Але якщо незалежні експерти вбачають позитивні тенденції - це уже великий плюс. У даному випадку - індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. А інвестиції - один з найважливіших важелів, який може дозволити нам досягти цілі - забезпечити стале економічне зростання України. Що ж, такі сигнали стимулюють працювати ще активніше", - додав В.Гройсман.

Українські Національні Новини Економіка
    Популярні
    Новини по темі
    Вартість національного бренду України зросла на 39%

     • 16739 переглядiв

    Д.Трамп не буде займатися телешоу на посаді президента

     • 7289 переглядiв

    У центрі Києва таксі в'їхало у мікроавтобус

     • 10122 переглядiв

    Лоукостери можуть зайти в Україну у 2017 році - В.Омелян

     • 23253 переглядiв