"Вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у цьому році він став третім серед тих брендів країни, які зростали найшвидше", - написав В.Гройсман.
З його слів, у звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією. Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11,4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.
"На мою особисту думку зміни, яких нам поки що вдалось досягти, ще не є достатньо відчутними. Але якщо незалежні експерти вбачають позитивні тенденції - це уже великий плюс. У даному випадку - індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. А інвестиції - один з найважливіших важелів, який може дозволити нам досягти цілі - забезпечити стале економічне зростання України. Що ж, такі сигнали стимулюють працювати ще активніше", - додав В.Гройсман.