Зазначається, що новий бренд, як і раніше, натхненний зв’язком між гравцями і уболівальниками, але приділяє більше уваги масштабу і динамічності турніру.
“Перероблена енергетична лінія запозичує ключові елементи у трофея Ліги Європи УЄФА і оживляє їх. В першу чергу — це ковані боки кубка, що сходяться під гострим кутом. Форма трофея також задає структуру і рух енергетичної хвилі, яка відображає злети і падіння клубів і їх уболівальників під час захоплюючої подорожі в Лізі Європи УЄФА”, — йдеться в повідомленні.
Символіка турніру з енергетичним розрядом використовується і в дизайні нового офіційного м’яча Ліги Європи УЄФА, виробленого японською компанією Molten.
Крім того, у турніру з’явився новий гімн. Він поєднує сучасні та класичні елементи, віддаючи належне традиціям і заглядаючи в майбутнє.
Нагадаємо, Україна зберегла місце за підсумками сезону в рейтингу асоціацій УЄФА.