"Після інциденту, що стався 22 грудня 2018 року у поїзді "Київ – Рахів" вагон та місце, на якому їхала пасажирка, було обстежено відповідною комісією. За результатами огляду вагона встановлено, що полиця та елементи кріплення цілі, не пошкоджені чи зруйновані, що, на думку фахівців "Укрзалізниці", виключає версію обриву полиці", - запевнили у товаристві.
Крім того, в "Укрзалізниці" наголосили, що квиток на поїзд є страховим полісом, що підтверджує страхування пасажира.
У ПАТ пояснили, що пасажири вважаються застрахованими з моменту оголошення посадки на поїзд до моменту завершення поїздки.
Водночас, як розповіли в "Укрзалізниці", у разі настання страхового випадку пасажир має звернутися до страхової компанії, яка зазначена у квитку.
"Для звернення до страхової компанії пасажир також має отримати від перевізника акт про нещасний випадок. У встановленому порядку такий документ був складений і виданий пасажирці поїзда "Київ–Рахів", - додали у ПАТ.
Як повідомляв УНН, 22 грудня у поїзді сполученням "Київ – Рахів" на жінку впала верхня полиця, на якій відпочивала інша пасажирка. Жінці, яка перебувала на нижній полиці, роздробило пах і таз.