“Під час детального обстеження прилеглої території було виявлено обірваний фрагмент троса розтяжки, яка тримала цю телевізійну вежу, і в подальшому було установлено всі обставини, пов’язані з приналежністю даного гелікоптера, і осіб, які перебували в ньому”, — зазначив співрозмовник.
За його словами, четверо осіб, які перебували на борту вертольота, проводили навчально-тренувальний політ в нічних умовах, коли сталась аварія.
“Попередньо зараз встановлено, що особи, які там перебували, користувались гелікоптером приватної компанії “Вертольоти України”, відпрацьовували вони, згідно з усією наявною в них документацією дозволів, польоти в нічний час. Це був такий навчально-тренувальний політ в нічних умовах.
Пролітаючи біля цієї телевежі, вертоліт впав. Версії падіння слідчі розглядають абсолютно всі можливі: від технічного стану самого гелікоптера до нещасного випадку, пов’язаного з тим, що пілот міг не побачити цю розтяжку і гвинтом зачепити даний трос, що в подальшому могло призвести до падіння.
Ці версії, за словами полковника, слідство вважає найбільш робочими.
“Найбільш робоча версія пов’язана як раз з цією розтяжкою, але однозначно дати остаточну відповідь ми не можемо, оскільки це є предметом дослідження і повинні це вивчати фахівці й професіонали слідства”, — зазначив Сулаєв.
Нагадаємо, 25 січня близько 19:15 у Автозаводському районі міста Кременчук під час навчально-тренувального польоту сталося падіння, з подальшим загорянням, гелікоптеру Мі-8 приватної авіакомпанії “Українські вертольоти”.
Внаслідок події загинули чотири члени екіпажу.