Так, у квітні цього року Філія, без проведення відкритих торгів, підписала два договори на суму 400 тис. 550 грн
та 449 тис. 450 грн із сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом "Наш сад" . Згідно умов договору, працівники кооперативу зобов'язалися до кінця року зрізати та видалити 17,2 тис. дерев та чагарників.
Таким чином, зрізання дерев та чагарників УЗ обійдеться українським платникам податків у 850 тис. грн.
Цікаво, що розмір статутного капіталу "Наш сад" дорівнює нулю, однак сам кооператив у Реєстрі неприбуткових установ та організацій – відсутній.
У підприємства нараховується 8 договорів про надання послуг – усі з Філією "Центр сервісного забезпечення" ПАТ "Українська залізниця". Іх загальна вартість становить понад 3 млн грн.
Нагадаємо, днями в УЗ провели аукціон з вибору підрядника на забезпечення харчуванням мільйонів пасажирів "Інтерсіті" та "Інтерсіті +".
Перемогла нікому невідома компанія "Грінед", яка запропонувала на аукціоні щомісячну винагороду УЗШК у 4 млн 25 тис. грн, що всього на 25 тис. грн більше, ніж у найближчого конкурента.
Фірма не змогла підтвердити досвід роботи у сфері кейтерінгу і взагалі навряд чи мала право на участь в аукціоні взагалі.
Так чи інакше, однак no-name компанія з офшорним корінням, змогла "обійти" таких гігантів, як "Сокар", "Вог" і навіть "дочку" відомої австрійської компанії "До Енд Ко".
Окрім того, як з'ясувалося, "Грінед" має зв'язок з переможцями тендерів аеропорту "Бориспіль", які проходили за часів роботи там В'ячеслава Горбатка. Зараз же ця персона працює вже в УЗШК і була навіть членом конкурсної комісії з вибору постачальника харчування.
В УЗ, реагуючи на скандл, пообіцяли перевірити свого переможця більш детально.
Рада, натомість, вже викликала міністра інфраструктури Владислава Криклія на засідання профільного підкомітету, аби почути від нього звіт з приводу сумнівного мільйонного конкурсу.