Розробниками нової айдентики стали провідні європейські фахівці з компанії Motus, які також працюють із визнаними продуктами-лідерами, а саме: Лігою чемпіонів УЕФА, Лігою Європи УЕФА та різними змаганнями за участі континентальних збірних.
За період зимової паузи УПЛ розробила пакет графічної айдентики телетрансляцій і тепер безоплатно передає бродкастерам. Найближчої суботи новий зовнішній вигляд буде презентовано телеглядачам у трансляціях каналу “Футбол”.
Нова айдентика має дві визначальні риси — зовнішню та змістову. Змістова — це надсучасний рівень технічного виконання телевізійної трансляції футбольного матчу, з чим досі вітчизняний уболівальник стикався хіба що при перегляді великих міжнародних турнірів. Зовнішня ж риса полягає в тому, що нова айдентика виконана у фіолетовому кольорі — одному з брендових у реєстрі УПЛ та водночас Євро-2012, яке пройшло на стадіонах України та Польщі.