"Ринок контейнерних перевезень в Україні демонструє позитивну динаміку зросту в середньому на 13-15% щороку. Відповідно, ріст контейнерних перевезень відбувається і на залізниці. Так, за перші 4 місяці 2020 року залізницею в складі контейнерних поїздів перевезено 90 тис. TEU (ДФЕ або двадцятифутовий еквівалент), що більш ніж у 2 рази перевищує обсяги перевезень за аналогічний період 2019 року", - сказав Веприцький.
За його словами, розвиток залізничних контейнерних перевезень в Україні має бути одним з головних напрямів Укрзалізниці, проте він також не має бути хаотичним.
"Тому на сьогодні ми пропрацьовуємо стратегію розвитку мультимодальних перевезень", - розповів Веприцький.
Веприцький також додав, що стратегія покликана вирішити ряд питань для подальшого динамічного розвитку контейнерних перевезень.
"Ринок мультимодальних перевезень має великий потенціал. Проте для подальшого його розвитку ми маємо вирішити питання, пов’язані з оновленням рухомого складу, будівництвом мережі інтермодальних терміналів та технічним оснащенням діючих терміналів. Це і є ключові напрями, над якими ми працюємо у стратегії розвитку", - підкреслив Веприцький.
Окрім того, він нагадав, що до 2030 року перевезення контейнерів залізницею може сягнути 2,8 млн TEU.
"2,8 млн TEU вантажів — це оптимістичний сценарій, який закладений у стратегії розвитку Укрзалізниці на 2019-2023 роки. Вважаю, що це цілком досяжні цифри", - повідомив Веприцький.
Нагадаємо, Мінінфраструктури очікує додаткові інвестиції, не дивлячись на ситуацію з COVID-19.