Деталі
“Збій у ЕСОЗ. Відповідно і в „Дії“ сертифікати не генеруються. Його ліквідують”, — повідомили УНН у Мінцифрі.
Деталі
Зазначимо, що на сайті ЕСОЗ опублікували повідомлення про відновлювальні роботи.
“Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я! Сьогодні на центральному компоненті ЕСОЗ стався інцидент, який спричинив збої на двох із трьох групах серверів, на яких зберігається підписний контент. Саме це вплинуло на поточні труднощі взаємодії користувачів із ЕСОЗ. Фахівці eZdorovya та Національна Служба здоров’я здійснюють роботи по переходу на резервне середовище даних. На час проведення відновлювальних робіт обмежено трафік на ЦБД. Тому, запити користувачів тимчасово не оброблюються. Орієнтовний час робіт: 3-4 години. Актуальний статус робіт буде оновлюватися щогодини”, — йдеться в повідомленні.
Згодом інформацію оновили зазначивши, що станом на 17:45 13/12 швидкодію системи відновлено до нормального рівня. Виконано переключення системи на резервне сховище підписного контенту. Фахівці продовжують відслідковувати роботу системи.
Нагадаємо
Раніше, у зв’язку з розширенням “червоної” зони, в Україні почали “штурмувати” пункти вакцинації. Так, повідомлялося, що в Києві збільшилися черги з бажаючих зробити щеплення від коронавірусу.
До слова, на тлі посилення вакцинації, в мобільному додатку “Дія” тоді стався збій. Користувачі не могли “підтягнути” COVID-сертифікати, і авторизуватися у програмі.
У службі підтримки повідомляли, що виникли технічні проблеми.