За його словами, до нього особисто зверталося чимало люстрованих українських ексчиновників.
“Вони показували несправедливість застосування цього закону (“Про очищення влади” - ред.). Фактично, я переконаний, я тут оцінку як політик дам, що норми цього закону з'явилися, очевидно, десь з-за кордону. Тому що він завдав величезної шкоди і обороноздатності, і суверенітету, і тим, що він “вибив”, у тому числі, найкращі кадри разом із тими кадрами, які дійсно заслуговували на те, щоб їх люстрували”, - зазначив юрист.
Головна проблема ЗУ “Про очищення влади” полягає у відсутності індивідуального підходу, вважає Кармазін. І саме цей пункт КСУ у своєму майбутньому рішенні повинен чітко прописати.
“Цей закон, на мій погляд, повинен бути визнаний частково неконституційним. Чітко має бути записано в рішенні, що він має застосовуватися індивідуально — щодо кожної людини. Інакше, це абсолютно неправильний підхід. Я переконаний, що КСУ буде спиратися на рішення ЄСПЛ, буде його аналізувати, тому що ми живемо в Європі”, - резюмував він.
Як писав УНН, ЄСПЛ ухвалив рішення на користь п'яти українських люстрованих чиновників.
При цьому, у квітні на розгляді в Європейському суді з прав людини перебувало не менше 122 скарг проти України щодо люстрації.
Конституційний суд України, у свою чергу, сьогодні анонсував розгляд питання конституційності ЗУ "Про очищення влади" в закритому режимі. Таким чином, суд переходить до завершальної стадії його вивчення, і може винести своє рішення з цього приводу вже найближчим часом.
Згідно з прогнозами директора з наукового розвитку Центру політико-правових реформ Миколи Хавронюка, КСУ, швидше за все, скасує частину положень українського "люстраційного" закону.