Так, Криклій акцентував увагу на необхідності забезпечення українських автоперевізників достатньою кількістю дозволів Республіки Польща на тих умовах, які були визначені на момент підписання Асоціації Україна-ЄС. Він сигналізував, що українські перевізники чекають на прогрес в цьому питанні та готові до того, що кількість двосторонніх дозволів має бути на паритетній основі. Проте транзитні перевезення не мають обмежуватися жодною із сторін.
Український міністр вкотре зазначив, що стримування польською стороною українських перевізників в дозволах має негативний ефект на показниках товарообігу і закликав Анджея Адамчика не допускати зупинки автомобільного сполучення.
"За словами Криклія, квота польських дозволів на здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень не повинна бути меншою, ніж 200 тисяч дозволів. Це той мінімум, необхідний для здійснення перевезень українськими перевізниками. Також Україна готова до впровадження цифрового обміну дозволами на перевезення. Міністр інфраструктури України повідомив про здійснені заходи в питанні налагодження контролю за процедурою оформлення дозволів та запропонував опрацювати питання сумісної цифрової інфраструктури та майбутнього переходу на електронні дозволи", - повідомили у міністерстві.
Він також повідомив, що українська сторона виконала всі взяті на себе зобов’язання під час минулих засідань Змішаних Комісій з питань міжнародних автомобільних перевезень та очікує на виконання зобов’язань польською стороною під час наступного засідання Комісії на початку листопада 2020 року.
Своєю чергою, Анджей Адамчик відзначив прогрес України у будівництві доріг та зауважив на необхідності розвивати транспортні коридори, зокрема Go Highway. "Він вбачає вирішення проблеми з недостатньою кількістю дозволів лише після пришвидшення прикордонного руху, а також в оптимізації роботи пунктів пропусків та розмежування пасажирських та вантажних перевезень", - зазначили у міністерстві.
Міністри також обговорили:
- розбудову прикордонної інфраструктури,
- реалізацію спільних інфраструктурних проектів у галузі залізничного транспорту
- збільшення контейнерних перевезень залізницею
- співпрацю у сфері морських портів та авіації.
Криклій наголосив на доцільності проведення експерименту зі створення спільного митного простору, щоб перевізники оптимально витрачали свій час під час проходження кордонів. Першими пілотними проектами як експеримент можуть стати кілька пунктів пропуску між Україною та Польщею, вказали у Мінінфраструктури.
Нагадаємо, Польща та Україна раніше обговорювали питання дозволів на міжнародні перевезення у лютому.