Повідомляється, що учасники засіданні Ради з питань свободи слова та захисту журналістів обговорили питання протидії поширенню фейків та неправдивої інформації у ЗМІ й заслухали інформацію від генерального директора директорату з питань інформаційної політики Офісу Президента Ірини Побєдоносцевої щодо перезапуску та комунікаційної стратегії бренда Ukraine NOW.
“Ми з колегами вже давно обговорювали необхідність реанімувати бренд Ukraine NOW. Немає ніякого ребрендингу. Єдине, що ми хочемо, — перезапустити його й наповнити певними смислами. Хотілося б розробити стратегічне бачення, що таке Україна сьогодні і яким чином ми маємо позиціонувати Україну у світі”, — сказала вона.
За словами Побєдоносцевої, йдеться про розробку ідеологічної платформи, яка містила б інформацію про сучасну Україну для різних аудиторій, зокрема для представників дипломатичних кіл, бізнесу, туризму й туристів тощо.
Вона зазначила, що нині створена робоча група, до якої, зокрема, залучено представників профільних міністерств. Ірина Побєдоносцева закликала учасників зустрічі також долучитися до розробки такої стратегії.
“Будемо вдячні за поради, бачення, тому що це спільна справа й перспектива просування України у світі”, — резюмувала вона.
Нагадаємо, у 2019 році єдиний бренд України Ukraine Now визнано переможцем у номінації “Ребрендинг року: змінюйся або йди додому” за версією X-Ray Marketing Awards 2018.