“Коли політики і дипломати в будь-якому конфлікті оголошують про домовленість припинити вогонь, для того, щоб це було успішно виконано, військові тут же погоджують „на землі“, які конкретно заходи повинні для цього прийматися, хто буде об’єктивно спостерігати за тим, як дотримується режим припинення вогню з обох сторін. Це не щось „чарівне“. Так було і в Придністров’ї. І, до речі, на Донбасі, хоча там припинення вогню оголошується вже не один раз, і лише останнім більш-менш діє, і то тільки тому, що в Контактної групи по врегулюванню ситуації в Україні були розроблені додаткові заходи верифікації цього режиму. Так було і в 1994 році в Нагірному Карабасі, коли оголошення про припинення вогню супроводжувалося чітким узгодженням з лінії військових того, як це буде виглядати „на землі“”, — сказав Лавров.
За його словами, пропозиції, які опрацьовували і продовжують опрацьовувати співголови Мінської групи ОБСЄ, залишаються на столі переговорів.
“Їх зміст вже відомо: це поетапне, поступове звільнення районів навколо Нагірного Карабаху при дотриманні гарантій його безпеки і забезпеченні надійного зв’язку між Вірменією і Карабахом до того, як буде визначено його остаточний статус. Така схема добре відома”, — заявив глава МЗС РФ.
Як повідомляв УНН, в ніч на 10 жовтня Вірменія і Азербайджан домовилися про тимчасове припинення вогню в зоні конфлікту в самопроголошеній республіці Нагірний Карабах. Згодом країни звинуватили один одного в порушенні перемир’я, проте формально режим тиші триває, незважаючи на бойові дії. В ОБСЄ закликали Вірменію і Азербайджан обмінятися полоненими і загиблими, МКЧХ запропонував допомогу.