Там заявили, що Twitter заблокував спонсоровані записи в рамках кампанії #OuiJeVote (“Так, я голосую”), пославшись на відсутність інструменту, який дозволяє вказати, хто замовник цієї реклами і скільки він за неї заплатив. Цього вимагає закон про фейкові новини, який вступив в силу у Франції в грудні.
Записи з хештегом #OuiJeVote блокувалися протягом 10 днів, заявили в інформаційному центрі французького уряду. Там підкреслили, що вважають заклик проголосувати на виборах в Європарламент не політичною рекламою, а інформаційною кампанією.
Глава МВС Франції Крістоф Кастанер розкритикував дії Twitter, заявивши, що пріоритетом соцмережі повинна бути боротьба з пропагандою тероризму, а не з “кампанією з реєстрації виборців в демократичній республіці”.
Як повідомляв УНН, у Facebook видалили не менше 1,5 млн відеозаписів теракту в Новій Зеландії.