Цитата
"Twitter протягом декількох років виношував план впровадження платних функцій, але по-справжньому актуальним він став лише на тлі пандемії, а також тиску з боку інвесторів, які очікують зростання фінансових показників компанії", - йдеться у повідомленні.
Деталі
У Twitter кажуть, що так вони зможуть бути менш залежними від реклами - допоможе нове джерело доходів у вигляді платних підписок. Ця ідея порівнюється з "чайовими" - користувач буде платити людині, на якого він підписаний, щоб отримувати доступ до ексклюзивного контенту, прихованому від більшості.
Також опубліковано список функцій, які будуть платними:
- відключення реклами в стрічці;
- підписка на Tweetdeck - сервіс, що дозволяє налаштовувати свою новинну стрічку;
- можливість "Скасувати відправку"
- підписка на ексклюзивний контент;
- можливість завантажувати відео більшої тривалості або кращої якості;
- верифікація аккаунта для бізнесу;
- підписка на розширену аналітику;
- можливість вибрати колір профілю, стікери і хештеги.
Соціальна мережа давно роздумувала над введенням платних послуг. Так, у 2017 році з'явилася платна підписка. Її навіть тестували, але від повноцінного запровадження відмовилися.
Додамо
Компанія Twitter у рамках боротьби з дезінформацією про новий коронавірус з березня минулого року видалила більше 8,4 тис. записів у однойменному сервісі мікроблогів.