Так, на своєму засіданні Комісія ухвалила постанову "Про деякі питання організаційного та фінансового забезпечення проведення політичними партіями, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в одномандатних виборчих округах, передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року".
Цим рішенням, зокрема, встановлено, що на замовлення ЦВК надання ефірного часу для проведення передвиборної агітації політичними партіями, кандидати в народні депутати від яких зареєстровані в ЗБВО, здійснює Національна суспільна телерадіокомпанія України:
на загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення – загальним обсягом по 60 хвилин у два етапи – двома рівними частинами по 30 хвилин;
на загальнонаціональному каналі Суспільного радіо – загальним обсягом по 60 хвилин у два етапи – двома рівними частинами по 30 хвилин.
Крім того, у режимі засідання Комісії відбулися жеребкування щодо черговості надання політичним партіям, кандидати у нардепи від яких зареєстровані у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, ефірного часу для проведення передвиборної агітації на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення та суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного радіо Національної суспільної телерадіокомпанії України коштом і в межах коштів держбюджету, виділених на підготовку та проведення позачергових парламентських виборів.
Після перерви в засіданні ЦВК затвердила результати цих жеребкувань.
Нагадаємо, раніше у ЦВК повідомляли, коли партії та кандидати в депутати можуть розпочати агітацію.