Цукерберг підтвердив ці зміни. За його словами, в Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнює стрічку.
Також засновник соцмережі додав, що, згідно з дослідженнями, контент від близьких людей краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прибуток Facebook зріс на 79% за ІІІ квартал
“Як тільки ми представимо (ці зміни), ви побачите менше... постів від бізнесу, брендів і медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати тому ж стандарту — він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми”, — написав Цукерберг.
При цьому він не став приховувати, що такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять в соцмережі. Проте Цукерберг впевнений, що цей час зможе стати більш цінним.
Як повідомляв УНН, 2018 році Цукерберг планує захистити спільноту від ненависті і втручання з боку національних держав. “Переконатися, що час, проведений на Facebook, добре витрачено” — ще одна поставлена задача на 2018.