transformatsiya-mkhp-torgova-merezha-myasomarket-vidkrila-100-magaziniv-za-rik

Трансформація МХП: торгова мережа “М’ясомаркет” відкрила 100 магазинів за рік

 • 40148 переглядiв

Повідомляється, що від початку 2021 року МХП та його партнери відкрили 48 “М’ясомаркетів”. Найбільшу швидкість експансія торгової мережі набула влітку: у період з 1 червня до 16 липня з’явилися 32 магазини у 15 областях України. Лише у липні мережа поповнилася 19 новими маркетами, до кінця місяця їх кількість зросте до 25.

За даними інформаційного порталу All Retail, який спеціалізується на дослідженні та аналітиці сегментів української роздрібної торгівлі, “М’ясомаркет” є абсолютним лідером продуктового рітейлу України за динамікою зростання в липні та одним з лідерів за кількістю нових торгових точок у I півріччі 2021 року. Таким чином, МХП продовжує стале домінування “М’ясомаркету” за швидкістю розвитку, яке він демонстрував у кінці минулого року. Тоді за місяць відкрилися 30 нових магазинів, за підсумками грудня Асоціація рітейлерів України назвала “М’ясомаркет” мережею з найвищою динамікою зростання серед всіх без виключення рітейлерів країни.

Поява “М’ясомаркету” є одним з кроків у трансформації МХП з сировинної компанії у кулінарну. Мережа позиціонується, як якісно нове продовження роздрібної торгівлі компанії, зокрема найбільшої в Україні торгової мережі “Наша Ряба”, до якої входять близько 1750 торгових об’єктів. Мова йде про більш якісний сервіс (інститут м’ясних сомельє замість звичайних продавців), суттєве збільшення торгових площ та асортименту (передусім готової продукції), новий досвід для покупців, актуальні рішення щодо створення відділів кулінарії та продажу шаурми, які реалізуються в багатьох магазинах “М’ясомаркет”.

Під час відкриття у Володимирі-Волинському директор Департаменту з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитро Морозов відзначив, що над розвитком молодої торгової мережі працюють сотні людей по всій Україні.

“МХП хоче досягнути такого рівня, щоб важко було уявити собі населений пункт, в якому не було б “М’ясомаркету”. Ми постійно розширюємо команду фахівців, залучених до роботи в мережі або з мережею: це сотні людей. До кінця року плануємо відкрити 200-ий магазин мережі. Якщо ж говорити про стратегічні цілі, наш амбітна мета — за 5 років дійти до 2000 “М’ясомаркетів”.

В МХП підкреслюють, що велике значення для успіху “М’ясомаркета” має здатність компанії до конструктивного реагування на нові тренди в рітейлі, експериментів та інколи навіть до концептуальних змін під час реалізації проєкту. Попри свою відмінність, кожен окремий магазин має бути готовий до швидкої адаптації у роботі з покупцями, внесення миттєвих коректив у відповідь на бажання клієнтів.

“Ми постійно досліджуємо та аналізуємо роботу мережі. Враховуючи накопичений досвід, в певний момент ми узгодили концепцію „М’ясомаркет 2.0“. Тоді ми відмовитися від обраного на початку формату convenience store і перейменували його в food experience store”, — додав Дмитро Морозов.

Крім цього, МХП кардинально змінив підхід до роботи зі своїми партнерами-франчайзі, що суттєво вплинуло на ефективність більшості процесів як всередині МХП, так і безпосередньо в торгових точках. Компанія хоче стати для партнерів не просто постачальником, а партнером, який допомагає вирішувати їх завдання і розвивати бізнес.

“Для мене „М’ясомаркет“ — це про любов та сім’ю, — розповів партнер-франчайзі МХП у відкритті всіх магазинів на Волині Михайло Тихонюк. — У серпні буде вже 8 років, як я працюю з цією компанією. Тому можу точно сказати, що МХП робить все, аби бути з партнерами на одній хвилі, стати однією з ними великою сім’єю. Рік тому ми разом відкрили у Ковелі перший „М’ясомаркет“, а сьогодні я є партнером МХП у 10 крамницях на Волині і одного магазину на Львівщині. Якщо ви щось по-справжньому любите, то робите для нього все з набагато більшим задоволенням. „М’ясомаркет“ саме про таку любов”.

Одна з головних відмінностей “М’ясомаркетів” — сервіс. Для цього тут працюють м’ясні сомельє. За словами бренд-шефа МХП Алекса Юсупова, перед початком своєї роботи всі сомельє проходять спеціальне навчання. Близько 60% часу вони вчаться онлайн, 40% (включно з кулінарними майстер-класами та різноманітними семінарами у “Школі м’ясних сомельє) — офлайн. Завдання сомельє — підказувати, яке м’ясо під яку страву взяти, розповідати про походження м’ясної продукції, ділитися рецептами та допомагати клієнтам з правильним вибором. За бажанням покупця, вони можуть безкоштовно замаринувати йому м’ясо безпосередньо у магазині.

“Для нас клієнт, гість, покупець завжди правий. Які б питання під час його візиту не виникали, м’ясний сомельє зробить так, щоб кожен наш гість пішов з магазину задоволеним”, — підкреслив Алекс Юсупов.

Довідка. Перші “М’ясомаркети” почали з’являтися в липня 2020 року. Станом на сьогодні найбільша їх кількість у Сумській (12 магазинів), Волинській (10), Кіровоградській (9), Херсонській (9), Закарпатській (9) та Одеській (8) областях.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    Купатися заборонено на усіх пляжах столиці

     • 24540 переглядiв

    У Києві за добу понад 170 нових випадків COVID-19

     • 16744 переглядiв