spozhivacham-rozpovili-scho-robiti-pri-narakhuvanni-neisnuyuchikh-borgiv-za-elektriku

Споживачам розповіли, що робити при нарахуванні неіснуючих боргів за електрику

 • 29000 переглядiв

"У разі виявлення в платіжному документі помилкових показів лічильника, споживач зобов'язаний, повідомити про це електропостачальника та оператора мережі. Представник електропостачальника або оператор мережі повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки", - розповіли в НКРЕКП.

Так, у разі виявлення в рахунку невідповідності показників засобу обліку та визначеного обсягу електричної енергії споживач повідомляє про це оператора системи розподілу, який у свою чергу здійснює коригування показів, або у разі потреби, протягом 20 днів перевіряє лічильник та повідомляє про результати споживача і постачальника універсальних послуг.

У разі виявлення невідповідності в рахунку застосування тарифів, пільг, не врахування здійснених оплат тощо, а також для здійснення звірки оплаченої та нарахованої електричної енергії побутовий споживач має звернутися до постачальника універсальних послуг.

При цьому, у прес-службі зазначили, що НКРЕКП отримує численні звернення від побутових споживачів щодо невідповідності фактичних показів лічильників електричної енергії на кінець місяця і зазначених у рахунках, які виставляють постачальники універсальних послуг. Зазначена невідповідність призводить до формування на особових рахунках споживачів начебто "заборгованості" за спожиту електричну енергію.

Нагадаємо, НКРЕКП виявила факти порушення законодавства щодо захисту економічної конкуренції з боку групи компаній АТ "ДТЕК Західенерго" на Бурштинському "енергоострові".

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    Прикордонники викрили колегу на хабарі у 500 євро

     • 12073 переглядiв

    У Києві на станції метро "Хрещатик" чоловік впав на колії

     • 19961 переглядiв