Стримінгова платформа Spotify звільнить майже п'яту частину своїх співробітників, оскільки намагається скоротити витрати в умовах різкого уповільнення економічного зростання. Про необхідність "відкоригувати" витрати у службовій записці повідомив генеральний директор Spotify Даніель Ек. Spotify вже скорочував персонал цього року, разом з тим, в жовтні 2023 року компанія повідомила про прибуток. Про це пише Nederlandse Omroep Stichting, передає УНН.
Деталі
У понеділок генеральний директор Деніел Ек оголосив, що Spotify звільнить близько 17 відсотків своєї глобальної робочої сили, звернувшись до співробітників у службовій записці.
Щоб узгодити Spotify з нашими майбутніми цілями та забезпечити належну підготовку до майбутніх викликів, я прийняв важке рішення скоротити загальну чисельність персоналу в компанії приблизно на 17%
З огляду на загальну чисельність 9241 персоналу, яку було виявлено під час останнього звіту про прибутки, очікується, що скорочення вплинуть на понад 1500 осіб.
Також Деніел Ек у зверненні до своїх співробітників висловив жаль з приводу звільнень, та запевнив, що люди, які втратили роботу, отримають приблизно п'ятимісячну зарплату і підтримку в пошуку нової роботи.
Я розумію, що це вплине на багатьох людей, які зробили цінний внесок. Простіше кажучи, від нас піде багато розумних, талановитих і працьовитих людей
Генеральний директор компанії також визнав, що масове звільнення стало несподіванкою для багатьох людей, оскільки у жовтні Spotify повідомив про свій перший квартальний прибуток з 2021 року. Але зазначається, що цей прибуток (частково) пов'язаний з підвищенням цін минулого літа, коли підписка на музичний сервіс подорожчала на 20 відсотків. Цього прибутку начебто недостатньо, щоб закрити розрив між фінансовими цілями та операційними витратами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Німеччина хоче скоротити суму, яку вона вносить до фонду ЄС для допомоги Україні — ЗМІ
Чи дійсно Spotify у біді?
Якщо звернутися до хронології попереднього часу, виявляється, у січні 2023 року компанія також провела хвилю групових звільнень, скоротивши зайнятість на 6%, також посилаючись на зростання витрат.
Гійом Вармердам, власник дистриб’юторів інді-музики MakeWaves.fm і LAB Music у коментарі Нідерландській телерадіокомпанії проаналізував рішення Spotify скоротити свою робочу силу.
Зокрема експерт зазначив, що Spotify не тільки збирає більше грошей від слухачів завдяки збільшенню цін на підписку, але й більше половини користувачів все ще мають безкоштовну підписку з рекламою. Крім того, компанія забирає бюджет у звукозаписних лейблів за допомогою таких сервісів, як Discovery Mode. Тут пісні стають популярними за певну плату, а алгоритм рекомендує слухачам нові композиції.
За словами Вормердама, Spotify також скорочує гроші за допомогою нової моделі доходів, яка викликає неабиякий ажіотаж.
Вони хочуть платити виконавцям, лише якщо вони мають не лише тисячу стрімів протягом року, але й 50 різних слухачів. Тож якщо у вас є тисячі потоків лише з одного облікового запису, ви нічого не отримаєте
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Біткоїн злетів до $40 000