Деталі
У межах нової маркетингової кампанії під назвою "Відкрийте для себе оригінали" був зіставлений 21 популярний продукт IKEA і їх "тезки" серед відомих місць, щоб зробити оригінали такими ж знаковими, як і продукти, які отримали від них свої назви.
"Ми пишаємося IKEA, і хтось може сказати, що вони допомогли нам зробити шведські місця всесвітньо відомими завдяки назвам, які вони запозичили для своєї продукції", - сказав директор з маркетингу Visit Sweden Нільс Персон.
Але, додав він, зараз саме час "показати оригінали, що стоять за назвами продуктів".
Не в останню чергу тому, що така сила IKEA, простий онлайн-пошук цих місць зазвичай призводить до появи списку продуктів раніше, ніж що-небудь, пов'язане з цим місцем.
Так, у межах кампанії на березі одного з озер у Швеції, назву якого запозичила компанія, була встановлена вивіска "Ласкаво просимо в Болмен: більше, ніж йоржик для унітазу IKEA".
"Міста в околицях дуже пишаються ініціативою, щоб повернути озеро, відоме як йоржик для унітазу IKEA, і повністю підтримують її", - сказав представник Visit Sweden.
"Ми цінуємо, що IKEA назвала продукт на честь нашого прекрасного озера... Але тепер ми хотіли б показати світові, що Болмен - це набагато більше, ніж просто предмет, за допомогою якого ви миєте свій туалет", - додав член місцевої ради Магнус Гуннарссон.
Представник IKEA прокоментував ініціативу так: "Безумовно пора привернути увагу до деяких місць, назви яких використовуються для деяких з наших найпопулярніших товарів. Вони, м'яко кажучи, заслужили це".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чоловік повернув в IKEA меблі, які були придбані 60 років тому