Так, прийняття законопроекту розширить можливості реалізації права нардепа на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, в тому числі в електронній формі.
Крім того, запропоновані законодавчі зміни сприятимуть більш швидкому, якісному та об’єктивному розгляду депутатських звернень.
Згідно з пояснювальною запискою, проектом закону пропонується доповнити частини першу та четверту статті 16 Закону України "Про статус народного депутата України" новими положеннями, які передбачають відповідно можливість надсилання депутатського звернення не лише в паперовому, але й електронному вигляді.
В частину другу статті 16 закону вноситься уточнююче положення щодо того, що відповідь на депутатське звернення має бути вмотивованою та по своїй суті відповідати на підняті у зверненні питання.
В частину третю статті 16 Закону вноситься зміна щодо строку повідомлення народного депутата про розгляд його звернення. Так, в чинній редакції статті посадова особа, відповідальна за розгляд звернення народного депутата, зобов'язана на прохання парламентаря завчасно, але не пізніше, ніж за день, повідомити нардепа про час і місце розгляду його звернення.
Законопроектом пропонується цей строк змінити на три дні – це необхідно для того, щоб народні депутати та їх помічники-консультанти мали більше часу для можливості планування і коригування свого графіку.
Нагадаємо, що Раді рекомендують ухвалити штрафи за ненадання відповіді на депутатські запити.