Так, до прикладу, у І півріччі 2020 року українці придбали у торгових мережах слабоалкогольних напоїв на 1 млрд 230 млн грн. Продажі слабоалкогольних напоїв українського виробництва склали 1 млрд 175 млн грн, що становить 95,5%. Решта — 4,5% — імпортний продукт.
Схожа ситуація із вподобаннями українців під час купівлі горілки та лікеро-горілчаних виборів.
У І півріччі 2020 року жителі країни придбали відповідної продукції на 7 млрд 836 млн грн.
Продажі горілки та лікеро-горілчаних виборів українського виробництва становили 5 млрд 270 млн грн (67,2%), іноземного — 2 млрд 566 млн грн (32,8%). Крім того, українці купують переважно вітчизняного виробництва коньяки (66,2%), пиво (90,4%) та ігристі вина (58,4%).
Зауважимо, що в Україні хочуть підвищити акциз на алкогольну продукцію. І експерти вже попереджають про негативні наслідки такого рішення, як для виробників спиртних напоїв, так і для споживачів, які будуть збільшувати темпи вживання самогонки та фальсифікату.
Як писав УНН, до ТОП-5 надійних українських виробників якісного алкоголю належать такі лікеро-горілчані компанії, як: “Баядера — Груп” (ТМ “Хлібний дар”), “Глобал Спірітс” (УДК) (ТМ “Хортиця”), “ЛВН Лімітед” (ТМ “Немірофф”), ЛГЗ “Прайм” (ТМ “Prime”, “Житник”) і ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Грін Дей”).