"Гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажоперевезень" УЗ ", втратив в серпні 68 млн дол. Це прямий" мінус "для платіжного балансу і ВВП одночасно", - написав політик.
Він зазначив, що сьогодні на залізниці критично не вистачає локомотивів.
"Тарифи" УЗ "за рік підняли на 40%. Зате річний план капітальних інвестицій поки виконаний лише на 19% (3,5 млрд грн. З 18,4 млрд). Тобто кошти з промисловості стягнули, а проблему перевезень не вирішили" , - підкреслив В.Галасюк.
Глава парламентського комітету висловив упевненість, що в ситуації, що склалася необхідно шукати альтернативи. Зокрема, оренду локомотивів з Казахстану, Білорусі, країн Балтії, як це раніше запропонувало об'єднання підприємств "Укрметалургпром".
В.Галасюк також заявив про намір підняти цю проблему перед прем'єр-міністром Володимиром Гройсманом під час "години запитань" до уряду. Глава комітету висловив упевненість, що прем'єр повинен взяти вирішення проблеми з перевезеннями на "Укрзалізниці" під особистий контроль.
Раніше президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков висловив упевненість, що українські металургійні підприємства через проблеми з логістикою не змогли повною мірою скористатися сприятливою ситуацією на зовнішніх ринках.
Президент "Укрметаллургпрома" нагадав, що в поточному році українські меткомбінати збільшили виплавку сталі на 6% без урахування тимчасово втрачених територій.
"Але зростання могло бути не 6%, а 10% і більше. На жаль, ми не можемо оперативно і в потрібних обсягах підвезти сировину на наші підприємства, вивезти готову продукцію, і це відноситься як до металургійної продукції, так і до залізорудної сировини" , - акцентував А.Каленков.