potyagi-budut-voditi-chleni-naglyadovoyi-radi-parlamentska-tsk-po-ukrzaliznitsi-prigrozila-kerivnitstvu-zaliznitsi-za-bezlad

"Потяги будуть водити члени Наглядової Ради": парламентська ТСК по "Укрзалізниці" пригрозила керівництву залізниці за безлад

 • 23653 переглядiв

Деталі

Серед головних негативних тенденцій сьогодення вона назвала втрату частки на ринку вантажних перевезень, виробничої потужності та відтік фахових кадрів.

“Останніми роками „Укрзалізниця“ стрімко втрачає частку на ринку вантажних перевезень. І це катастрофічна ситуація не тільки в частині втрати прибутку, а й наслідків. Коли скорочуються залізничні перевезення, неминуче ростуть автомобільні — з такою динамікою ми за лічені роки просто знищимо наші нові і такі довгоочікувані дороги. „Укрзалізниця“ втрачає кваліфіковані кадри. Роздувається адміністративний апарат, в той час як фахівці із-за низьких зарплат масово звільняються з компанії. Якщо не буде швидких антикризових рішень, українські потяги доведеться водити членам Наглядової ради та правлінню — чим це закінчиться, зрозуміло. „Укрзалізниця“ втрачає виробничу потужність. Підприємства УЗ чекають на модернізацію та замовлення”, — наголосила вона.

Також вона звернула увагу на точкові проблеми, яким не можуть дати ладу. Зокрема ніяк не запрацює ескалатор на київському вокзалі.

“Нам потрібні термінові заходи. Від правоохоронців, від управлінців, від виконавчої влади. Ситуація критична, дефолт не за горами. ТСК зобов’язала керівництво „Укрзалізниці“ вже завтра почати роботу з проведення реформування пасажирської вертикалі, розібратися з проблемою дефіциту кадрів та низькою оплатою праці, видати елементарно людям спецодяг та зосередити увагу на профільних підприємствах. На наступному засіданні ми проконтролюємо виконання рішення ТСК, затверджуємо комплексний проміжний результат нашої роботи. Підсумовуємо все що дізналися і що побачили, вказуємо на тих, хто в цьому винен”, — наголосила вона.

Окремо вона подякувала залізничникам за терпіння і допомогу, а також розповіла про “поповнення” в команді ТСК.

“Ми заручилися підтримкою голови Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) Олександра Рувіна, який сьогодні також був присутній на ТСК. Саме судові експерти є ключовою ланкою розслідувань, визначаючи як коректність сум закупівель, так і якість товарів, що закуповуються. Олександр Рувін заявив про готовність особисто сприяти роботі ТСК і правоохоронним органам, які займаються розслідуванням злочинів на залізниці”, — резюмувала Гришина.

Раніше

ТСК визнала неефективним правління “Укрзалізниці”, весь склад Наглядової Ради та роботу НАБУ з протидії корупції на залізниці.

Народні депутати наполегливо рекомендували керівнику НАБУ Артему Ситнику переглянути організацію роботи відділу детективів, які мають слідкувати за залізницею, зокрема зобов’язати їх займатися виключно своєю компетенцією, а не іншими справами. Адже на сьогоднішній день “Укрзалізницею” займаються всього 7 детективів із 15, які паралельно ще розслідують інші кримінальні провадження.

За словами керівника філії “ЦОЗ” залізниці, лише на вивчення документів, які НАБУ вилучило під час останнього обшуку, потрібно щонайменше три детектива.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    У Словенії закінчився термін дії "режиму епідемії"

     • 14713 переглядiв

    Фракція "Голос" у Раді офіційно розкололась

     • 17960 переглядiв