Цитата
“Коли ми тільки запустили конкурс мікрогрантів "Час діяти, Україно!", ми бачили так багато "відремонтувати дах школи", "встановити паркан навколо кладовища", "залатати шмат дороги"... Сьогодні на столі перед нашою експертною радою 438 проектів з усієї України. І знаєте, що в них? Відеопутівники українськими містами, створення лабораторії для аеророзвідки, онлайн дитсадки і школи”, – ідеться у повідомленні.
Про конкурс
“Час діяти, Україно!” – це адаптований під сучасну дійсність традиційний конкурс соціальних ініціатив від благодійного фонду “МХП-Громаді”. Цього року замість проектів з урізноманітнення дитячого дозвілля, навчання, захисту довкілля чи підтримки громадського здоров’я тощо. Фонд хоче підтримати ініціативи, пов’язані з облаштуванням надійного укриття для школярів, створенням реабілітаційних центрів для поранених захисників тощо.
Головна мета конкурсу – сприяти вирішенню важливих соціальних проблем громад шляхом підтримки локальних ініціатив в умовах війни.
У рамках конкурсу планується підтримати до 70 проектів. На нього Фонд виділяє 5️ млн грн.
Довідка
МХП – провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії – Юрій Косюк.