"Згідно з даними Київської міської державної адміністрації, знос автобусного парку столиці становить 80% (320 з 400 автобусів вимагають заміни). Знос тролейбусного парку - 70% (322 з 460 одиниць вимагають заміни). Для трамвая цей показник досягає 75% (215 з 219 вагонів - під заміну). Причому навіть та техніка, яка заміни не вимагає, в основному підлягає капремонту ", - йдеться в матеріалі.
Таким чином середній знос рухомого складу КП "Київпастранс" становить 75%.
Взявши до уваги наведені дані, автори розслідування прийшли до висновку, що анонсоване з 14 липня підвищення вартості проїзду в Києві є виправданим, так як без цього кроку транспортного колапсу в столиці уникнути не вдасться.
Нагадаємо, раніше генеральний директор КП "Київпастранс" Дмитро Левченко заявив про те, що майже третина всього транспортного парку столиці сьогодні потребує капітального ремонту.
"Важлива складова повноцінної роботи наземного громадського транспорту - своєчасне ремонт і належне утримання рухомого складу. Однак близько третини всього транспортного парку столиці потребує сьогодні в капітальному ремонті. Згідно з підрахунками наших економістів, ми не зможемо уникнути збільшення тарифу, адже головними цілями діяльності нашого підприємства є безпечні та комфортні перевезення пасажирів. А це вимагає належного утримання та оновлення рухомого складу, вимагає додаткових коштів ", - зазначив керівник КП" Київпастранс ".