Цитата
"Паливу бути", - стверджують у ДПСУ.
"Прикордонники та митники першочергово пропускають бензовози, які їдуть в Україну з пальним та за пальним в країни ЄС. "Зелені коридори" для них погоджені з суміжними країнами", - пояснили у відомстві.
Деталі
Як зазначається, автівки з пальним проходять прикордонно-митні процедури контролю в пріоритетному порядку, як з боку сусідньої країни, так і в Україні. У випадку накопичення бензовозів на виїзд з України, спільно з Нацполіцією їх супроводжують до пункту пропуску та оформлюють по окремій смузі руху, вказали у ДПСУ.
Контекст
Головною причиною паливної кризи є дії держави-агресора. Ворог зруйнував найбільший Кременчуцький нафтопереробний завод та інші переробні потужності внутрішнього ринку, які до війни забезпечувати 18% українського споживання.
Ще 82% нафтопродуктів Україна імпортували чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним. Сьогодні усі ці канали імпорту переорієнтовані та працюють зовсім по-іншому.
Як очікувалося, 350 тис. тонн палива з абсолютно нових логістичних маршрутів Україна мала отримати в травні.