Цитата
Так, Свириденко, яку цитують у пресслужбі уряду, зауважила, що "кількість бензовозів, які щоденно перетинають кордон, зросла майже на третину порівняно з початком травня".
Деталі
У Державній прикордонній службі вказали, що автомобільний транспорт із пальним проходить кордон з українського боку без черг. Учасники ринку також констатували, що затримок у проходженні кордону немає.
Під час розмови з учасниками ринку очільник уряду Денис Шмигаль підкреслив, що головне завдання — аби люди мали пальне, а на ринку не було зловживань. На такі прояви, за його словами, держава реагуватиме відповідно до воєнного часу.
"Євросоюз запровадив для України так звані «коридори солідарності». (...) На пунктах пропуску автомобільному й залізничному транспорту із пальним надається абсолютний пріоритет. Ми також ведемо перемовини й щодо інших шляхів постачання, щоб розширити наші логістичні можливості", — відзначив Прем'єр-міністр.
За підсумками зустрічі Прем’єр-міністр дав завдання Міністерству економіки спільно з Міністерством енергетики та профільною асоціацією напрацювати пропозиції щодо подолання кризи на ринку нафтопродуктів та усунення дефіциту пального.
"Будемо продовжувати працювати в оперативному штабі. Спільно з Міненергетики, Мінінфраструктури ми сьогодні ще обговоримо отримані пропозиції", — зазначила Свириденко.
Контекст
Головною причиною паливної кризи є дії держави-агресора. Ворог зруйнував найбільший Кременчуцький нафтопереробний завод та інші переробні потужності внутрішнього ринку, які до війни забезпечувати 18% українського споживання.
Ще 82% нафтопродуктів Україна імпортували чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним. Сьогодні усі ці канали імпорту переорієнтовані та працюють зовсім по-іншому.
Як очікується, 350 тис. тонн палива з абсолютно нових логістичних маршрутів отримає Україна в травні.