Коментуючи такі приголомшливі результати просування бренду, маркетинг-директор компанії Beverage Trading Company Олексій Безуглий сказав таке:
“Medoff не єдиний український бренд в десятці кращих, але з огляду на більш високе цінове позиціонування на всіх ринках порівняно з представленими українськими конкурентами, результат неймовірний.
Наша горілка Medoff є продуктом для людей, яким важливий імідж і яким не менш важливо, що і чому вони п’ють. Задовольняючи ці потреби, ми випускаємо не дешевий, але дуже якісний продукт.
Завдяки такому підходу, наш бренд активно розвивається як в Україні, так і на інших ринках. Думаючий споживач завжди цінує хороший продукт. І це є основою нашого бізнесу”.
Безуглий наголосив, що Medoff — це міжнародний бренд, який має унікальну рецептуру і технологію фільтрації “медовий дощ”.
“Це робить продукт надзвичайно м’яким в споживанні без будь-яких виражених різких тонів і післясмаку”, — уточнив він.
До ноу-хау бренду можна віднести нові смаки лінійки “Medoff Cities”, які в Beverage Trading Company випустили недавно.
“У цій лінійці нам вдалося створити горілку, у якій практично відсутній запах. Технологи зробили просто неможливе”, - розповів Безуглий.
І, за його словами, буквально кілька днів тому компанія отримала новину про те, що “Medoff Tokyo”, в рецептурі якого використовується настій рису, отримала золоту медаль на Asia International Spirits Competition 2018.
“Це відкриває нам шлях на нові ринки Азії”, — зазначив маркетинг-директор Beverage Trading Company.
Як писав УНН, українську горілку Medoff п’ють в 50 країнах світу.