Зокрема, продажі вина зросли на 26%, пива - на 17%. Тільки на пиво американці витратили 1 млрд доларів.
У той же час, онлайн-продажі алкогольних напоїв зросли на 400%.
Уточнюється, що в умовах пандемії жителі США "перейшли" на більш доступний у ціні алкоголь. Йдеться про такі бюджетні ТМ пива, як Busch Light, Miller Lite, Natural Light. Також, американці стали частіше купувати текілу.
"Попри на рецесію (помірне зменшення виробництва, - ред.), дорожчий імпортний алкоголь, такий як пиво Corona, теж добре продавався в умовах пандемії", - йдеться у повідомленні.
Відзначимо, що згідно прогнозів експертів, на українському алкогольному ринку також буде спостерігатися переорієнтація споживача на спиртне українського виробництва.
"Наш алкоголь більш доступний", - зазначає експерт Олексій Дорошенко.
Нагадаємо, що в Україні у період жорстких карантинних заходів, за деякими даними, відзначалося зростання попиту на міцний алкоголь на рівні 4-5%.
Як повідомлялося в УНН, до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").