ukenru
novu-dilyanku-trasi-dnipro-reshetilivka-vidkriyut-u-chervni-pavelko

Нову ділянку траси "Дніпро-Решетилівка" відкриють у червні - Павелко

 • 19183 переглядiв

КИЇВ. 23 квітня. УНН. У червні поточного року планується відкриття для транспорту 12,5 км нової ділянки траси "Дніпро-Решетилівка". Про це на своїй сторінці в Facebook написав народний депутат Андрій Павелко, передає УНН.

Нардеп нагадав, що будівництво траси "Дніпро-Решетилівка" було задумано в кінці 2014 року.

"Реалізація цього проекту, без перебільшення, стала моєю мрією, для втілення якої за цей час докладено чимало зусиль", - написав Павелко.

Спочатку реалізацію інфраструктурної ініціативи підтримав бюджетний комітет ВР.

"Потім відповідні пропозиції щодо реалізації програми реконструкції траси (Р-52) "Дніпро-Решетилівка" Комітет направив Кабінету міністрів. На їх основі була проведена серйозна експертна робота, за підсумками якої в проекті Державного бюджету на 2017 рік з'явилася відповідна стаття витрат - 350 млн грн на проектування та початок будівництва. У цьому ж році почалися перші роботи", - уточнив Павелко.

У 2018 році до Державного бюджету на будівництво дуже важливої транспортної артерії України було закладено 2 млрд грн, ще стільки ж закладено в головному фінансовому документі на цей проект у поточному році, зазначив він.

"Як результат, вже в червні планується відкриття для транспорту 12,5 км нової ділянки траси (до виїзду за Петриківку). А під час недавньої поїздки у рідну Дніпропетровщину особисто переконався в тому, що роботи ведуться за графіком", - розповів Павелко.

Згідно із загальним планом проекту, до 2022 року по новій трасі можна буде доїхати до кордону з Полтавською областю, пише нардеп. Там зараз йде будівництво зустрічної ділянки до кордону Дніпропетровської області першої в Україні цементобетонної дороги.

"Крім того, тут будують дворівневу транспортну розв'язку в Кобеляцькому районі, а також зводять за новітніми технологіями шляхопровід через залізницю і мостовий перехід через Ворсклу. Загальна товщина цементобетонного покриття - близько 70 см, а його міцність перевершує асфальтобетон в 5-7 разів. Невдовзі планую провести інспекцію і цієї частини траси, яка також повинна бути готовою до 2022 року", - написав Павелко.

За словами нардепа, завершення цього інфраструктурного проекту є головною метою його парламентської діяльності.

"До 2022 року Дніпро і Київ має з'єднати ідеальна дорога, яка об'єднує мільйони жителів східної і центральної частини нашої держави", - резюмував політик.

Нагадаємо, як писав УНН, "Укравтодор" у цьому році візьметься за ремонт доріг Закарпаття.

Українські Національні Новини

Економіка