Цитата
“Перевага LIONEL в єдності його форми та змісту: коньяк володіє вишуканим дизайном і високою якістю. Він має м’який смак завдяки купажу з відбірних виноградних спиртів, а оригінальна пляшка у формі келиха робить його презентабельним та виділяє з-поміж інших”, — повідомили у виробника.
Деталі
У компанії також пояснили, чому в якості логотипу бренду LIONEL вони обрали лева.
“Благородному напою — благородні атрибути: логотип бренду LIONEL — лев. Це символ шляхетності, сили, мудрості і справедливості”, — розповіли там.
Яскрава новинка українського коньячного ринку зараз представлена лінійкою з трьох напоїв.
“Сьогодні колекція LIONEL складається з трьох позицій: коньяк ординарний “LIONEL V.S.” та “LIONEL V.S.O.P.”, бренді виноградний витриманий “LIONEL X.O.”, — повідомили у виробника.
Окремо в компанії розповіли, що слугувало для них натхненням під час розробки такої оригінальної пляшки для нового коньяку.
“LIONEL — це благородне поєднання витримки дубової бочки, душі сонячної виноградної грони та натхнення його творців — справжніх професіоналів коньячного ремесла. LIONEL — форма уособлює зміст”, — підсумували у виробника.