“Зміни, які ініціювало Міністерство Інфраструктури України до “Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту” начебто позиціонують проект як позитивний, насправді мають ризики зниження безпеки на автостанціях, відкриття майданчиків для узаконення діяльності нелегальних перевізників, та найголовніше – усунення органів місцевого самоврядування від регулювання діяльності та контролю з їх боку за проваджуваною діяльністю на автостанціях, що напряму протирічить Закону України «Про автомобільний транспорт»”, - йдеться в повідомленні.
Експерти підкреслюють, що негативні наслідки торкнуться безпосередньо пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. “І наприкінці, слід зазначити, що найзначущим індикатором невдалості запропонованих змін є наслідки, які торкнуться безпосередньо пасажирів, а саме людей з обмеженими фізичними можливостями. У додатку 1 діючого Порядку перелічені вимоги до автостанцій у відповідності до класу. Як вже відомо, класи автостанцій та паспорти хочуть скасувати. Проте, серед вимог є чіткі критерії наявного обладнання, спеціалізованих приміщень на автостанції та ряд послуг, які так необхідні пасажирам та водіям. Тож, маємо питання, - Про кого турбується наша держава? Про несанкціонований бізнес чи про людей?”, - резюмують в організації.
Нагадаємо, 16 грудня міський голова Києва Віталій Кличко розкритикував ініціативу Мінінфраструктури про регулювання діяльності автостанцій.