Ефективність безпеки на дорогах вимірюється за кількістю травмованих і загиблих людей на 100 тис. населення. Кирило Хом’яков продемонстрував статистику смертності в ДТП у країнах Європи.
“Україна знаходиться в кінці цього списку. Але суттєве зниження травматизму і смерті на дорогах можливе. Нашу нову стратегію ми писали разом із міжнародними партнерами проекту „Еджіс“, що фінансується європейською комісією, яку і взяли за основу. Бачення, яке застосовують північні країни Європи, це ті показники до яких ми прагнемо”, — прокоментував голова Державного агентства інфраструктурних проектів України.
Хом’яков зауважив, що на ділянках, де водії знають, що буде контроль, аварійність зменшилася в три рази.
“Показники наступні: на тих ділянках, на яких встановлені камери, це 45 комплексів в Києві та Київській області, до встановлення камер було 37 ДТП, а після, за той самий період — 13”, — підкреслив Хом’яков.
За його словами, основні фокуси програми на цей рік — це будівництво об’єктів дорожньої безпеки, розвиток автоматичної фіксації порушень та автоматичний габаритно-ваговий контроль.
“Наша мета не лише збільшити комплекси фіксації порушень, а 220 одиниць буде додатково встановлено вже в цьому році, а також надати Національній поліції України та Патрульній поліції можливість фіксувати порушення швидкості в русі”, — підсумував голова Державного агентства інфраструктурних проектів України.
Також він додав, що зараз їх команда працює над новою державною стратегією з міжнародними партнерами, яка складається з трьох документів: стратегія, план дій, та державна цільова програма. Офіційне затвердження на Кабміні планується завершити вже до кінця листопада.
Нагадаємо, Кирило Хом’яков у своєму інтерв’ю розповів, що місія Укрінфрапроекту — стати фінансово-проектним офісом для всіх організацій в сфері управління Міністерства інфраструктури, а також забезпечити реалізацію всіх проектів у сфері авіа-, річкового, морського транспорту та дорожньої безпеки.