Гастростудія вже встигла попрацювати у тестовому режимі. Кулінарні майстри не просто готували їжу, а спілкувалися з покупцями, дізнавалися улюблені смаки та навіть адаптували меню та асортимент.
“Ви знаєте, перш за все, в нас виникла ідея створити не „Секрети Шефа“, а стати компанією кулінарною, яка даруватиме якісний сервіс і дозволить економити свій час. Наприклад, щоб провести його з дитиною, замість того,щоб стояти маринувати, перчити і так далі”, — сказав Сергій Іванов.
Як розповідають у МХП, ідея гастростудії полягає у тому, щоб покупець мав змогу купити якісне свіже м’ясо, мариновані напівфабрикати та навіть побалувати себе смачною шаурмою чи бургером.
“Ми думали, як зробити щось нове, чого немає в Україні. І так народилася ідея „Секретів Шефа“. Вона трохи довше народжувалася, тому що ми поєднували такі непоєднувальні речі, це магазин в якому є продукти за доступною ціною і якісний сервіс”, — додав комерційний директор МХП.
За словами Іванова, у наступному році планується відкрити ще 10-20 “Секретів Шефа” , які відкриються у різних містах України.