“Відомство з інтелектуальної власності ЄС вирішило, що корпорація не використовує цей торговий знак. McDonald’s програв боротьбу за право на торговий знак ірландській мережі швидкого харчування Supermac’s. Результат судового процесу означає, що Supermac’s буде дозволено розширити свою мережу по всій Великобританії, і що Mcdonald’s більше не має права на свою торгову марку Big Mac в Європейському Союзі”, — йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ціни на продукти у Києві є найвищими в країні
“Очевидно, EUIPO не вважало за використання Big Mac в назві бургера достатнім доказом того, що Mcdonald’s дійсно використовує цю торговельну марку”, — пише видання.
Своє рішення EUIPO обгрунтувало тим, що McDonald’s не надала докази дійсного використання товарного знака Big Maс. Зазначають, що Supermac’s тепер може розширити свою франшизу по всьому Сполученому Королівству і назвати будь-які продукти харчування для продажу як Big Mac.
Зазначають, що раніше Mcdonald’s спробували зупинити розширення Supermac’s по всьому Євросоюзу. При цьому американська компанія стверджувала, що споживачі будуть плутати назву Supermac’s з культовим бургером Big Mac. В процесі Supermac’s послалася на юридичну тактику Mcdonald’s, яка реєструє фірмові найменування і “зберігає їх в скрині війни, щоб використовувати проти майбутніх конкурентів”.
Як повідомляв УНН, майже 49% одиноких німців, старше 50 років, вважають McDonald’s своїм улюбленим громадським харчуванням.