Деталі
Електричний мультикоптер з вертикальним зльотом (скорочено eVTOL для електричного вертикального зльоту і посадки) керувався дистанційно, а випробувальні польоти проходили під контролем Управління безпеки цивільної авіації Австралії.
Кінцева мета Airspeeder і Alauda Aeronautics (перша — гоночна серія, друга — виробник), заснованих підприємцем Метью Пірсоном, полягала в створенні літальних апаратів для гонок, що, за даними компаній, є наступним їхнім кроком. Згідно з інформацією на сайті Airspeeder, “успішне виконання цих польотів означає, що Гран-прі безпілотних літаючих електромобілів відбудеться в 2021 році в трьох точках по світу, які незабаром будуть розкриті”.
Згідно з інформацією Airspeeder, непілотований Mk3 важить 130 кілограмів, може розганятися від нуля до 100 км на годину за 2,8 секунди і набирати висоту до 500 метрів. У нього є знімний акумулятор, який екіпажі можуть замінити менш ніж за 20 секунд. За заявою компанії, він може літати від 10 до 15 хвилин на одному акумуляторному блоці і оснащений лідаром і радаром для створення “віртуального силового поля” для запобігання зіткненням.
Airspeeder заявляє, що перші гонки серії EXA, які планується провести в кінці цього року, будуть включати до чотирьох команд з двома пілотами, які будуть управляти болідом дистанційно, в кожній.
Додамо
Раніше у Німеччині представили літаюче таксі без водія.