layfkhaki-z-banki-mkhp-gromadi-vidznyav-onlayn-serial-pro-zagotovku-ovochiv-na-zimu

"Лайфхаки з банки": "МХП-Громаді" відзняв онлайн-серіал про заготовку овочів на зиму

 • 308287 переглядiв

Деталі

Онлайн-серіал має назву «Лайфхаки з банки». Він містить п’ять відеосерій про консервацію стратегічно важливих для українців овочів на зиму: огірків, помідорів, кабачків, моркви та буряка.

Серіал знятий у межах акції благодійного фонду «МХП-Громаді» – «Збережемо урожай разом з МХП».

Ведучою проєкту стала авторка блогу про сад, город, а тепер ще й про домашню консервацію - Юлія Спасібова. У п’яти серіях Спасібова ділиться своїми особистими лайфхаками та рецептами консервації.

«Важливо не тільки вміти правильно посадити та виростити врожай, але також його зібрати та заготовити на зиму. Мої поради допоможуть зробити процес консервації легшим, овочі смачнішими, а термін їхнього зберігання довшим. Користуючись лайфхаками з серіалу, зробити заготовки на зиму зможе і новачок, і професіонал у консервації», – коментує ведуча проєкту.

У благодійному фонді поінформували, що проєкт став продовженням онлайн-серіалу «Лайфхаки з грядки», що був присвячений порадам, як посіяти й виростити максимальний урожай на присадибній ділянці.

«Як показала минула зима, зберігати продукти тільки в морозилці не є єдиним правильним варіантом. Постійні блекаути змушували скоріше з’їдати запаси їжі або ж просто викидати, бо інколи електроенергії не було днями. Нам важливо не тільки допомогти з насінням, але й розказати, як краще його посадити, щоб зібрати більше врожаю та як його зберегти на більш тривалий термін. Реалізацією цього та подібних проєктів ми підтримуємо продовольчу безпеку України та сприяємо тому, щоб кожна українська родина мала достатні запаси їжі на зиму», – розповіла директорка благодійного фонду «МХП-Громаді» Тетяна Волочай.

Також повідомляється, що торік у межах благодійної акції «Посій насіння з МХП» було засіяно понад 310 га землі, від Волинської до Дніпропетровської областей. А це 11 тонн врожаю, більшу частину якого люди консервували на зиму. За внутрішнім опитуванням учасників кампанії, найбільше родини закручують огірки, помідори, кабачки та соуси, кажуть у «МХП-Громаді».

Додамо, що перша серія відеопроєкту «Лайфхаки з банки» вже доступна на YouTube-сторінці благодійного фонду, за посиланням.

Зйомки онлайн-серіалу відбулися в Кулінарному центрі МХП за підтримки Благодійного фонду «МХП-Громаді» та бренду МХП «Секрети Шефа». Це торгова марка, створена ексклюзивно для магазинів ритейл-напряму МХП.

«На сьогодні асортимент «Секретів Шефа» представлений у кількох категоріях: спеції, соуси (майонези, кетчупи, соєвий соус), заморожені напівфабрикати та лінійка non-food до сезону барбекю. Особливість бренду в тому, що в розробці кожного продукту беруть участь бренд-шефи МХП, які й створюють свій особливий секрет продукту. Під час виробництва продуктів використовуються добірні інгредієнти, що підтверджує їхні смак і якість», - йдеться у повідомленні.

Довідка

"МХП-Громаді" – український благодійний фонд, який почав свою діяльність 2015 року. Його головна місія – комплексний розвиток громад. Географія діяльності налічує 12 областей України: понад 700 містечок і сіл.

Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну Фонд системно підтримує людей, які перебувають у регіонах бойових дій, українських захисників та рятувальників, громади, лікарні та пологові будинки, благодійні установи, які дбають про дітей-сиріт та літніх людей, а також людей, які через війну залишилися без дому та засобів для існування.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    Сили оборони беруть Бахмут під вогневий контроль - Сирський

     • 5738302 переглядiв

    Легендарний голкіпер Андрій Пятов завершив кар‘єру

     • 775242 переглядiв

    Пожежа на АЗС у Києві: відкрили кримінальне провадження

     • 593740 переглядiв